Friday, May 29, 2009

PAGI2 DAH MENGENA KAWAN

Budak2 opis aku ni..... buat suspen je. Dahla kita dok mamun letih lagi, maklumlah 2 hari dok uruskan sekumpulan orang kampung yg berkampung dirumahku.

Baru masuk ofis pagi ni, budak2 PR mai mengadap suruh aku masuk jumpa CEO. Ingatkan ada artikel syarikat di akhbar yang kena cepat2 bagitau CEO. Kantoi!!!!!! Hampaih betul si Yana dan Yan (mamavogue3.blogspot.com). Patut ke benda ni yang depa suruh aku bawa masuk tunjuk kat CEO.

p/s Yan,
akak tau le kau tu bini artis. Tapi kau kena ingat, laki kau hanya polis drama, laki aku polis betul dik........ tak pasal2 salah cekup kang.. hahaha. Apapun, tahniah sebab menceriakan pagiku

10 comments:

Naddiea said...

memang terkena kak syabar di pagi hari yer...sah2 akak terkejutkan.kikikikkk...takpe la kak ceria2 membawa bahagia kan..x ceria pergi opis boring juge.

*SiRibenMerah said...

hehehehe.. muleh membayangkan camne keceriaan opis akak dan kawan2 tuh.. hikhikhik...
kem salam sama kawan2 akak tuh..

MariaFaizal said...

ha ha ha..
Sis ter'kena' pagi2..but bukan kah gurau senda membuatkan hidup lebih indah,kan Sis? :D

Rindu kan suasana opis dgn officemates yg kelakar :)

Happy weekend!

imine said...

pasang bodyguard kak. takut kena kidnap!

Diamilikku said...

hahahha..masa dgr kak min tu cakap dalam tv kan saya dah gelak dah..dalam minda duk terbayang akak yg bercakap...cuma slang penang dia pekat..kak min setakat slang kedah ja...

rindu sama akak...

echah_syed said...

combi dok blurr nih.. * sambil garu dagu yg tak gatai :p

hazlin said...

Min tu je yg sama...

hehehe.. kelakar la...

TiNiE said...

hahah cute la kawan2 kakmin tu...
okla janji boleh tersenyum tu kira ok laaa...

SYAbAR said...

Naddiea, Riben, Maria, Imine, DiaMilikku, Echah, Hazlin, Tinie,

Mujur ada mereka berdua ni jd peneman senda gurau. Kalau tak dak mereka, tak tahulah akak kerana hanya ditemani CEO di wing ofis yg jauh dr staf lain.

Echah, cerita Kak Min tengah heboh di Penanti, Pilihanraya Kecil yg akan berlangsung di sana sedikit masa lagi. Kebetulan saja singkatan nama kami sama. Tu jd baan jenaka budak berdua ni

imine said...

ala kak. sy kat wing yg jauh pun leh berjenaka gak melalui skype hehehehe. :p