Tuesday, March 3, 2009

5 SAMA

Kedua2nya anak buahku juga, maka seboleh mungkin aku pertimbang seadilnya.

AIDA sudah menerimanya maka kini giliran AFIQ pula.

Kata Pak Long, `Didik Anak Biar Jadi ORANG'. Kiasan orang tua penuh maksud yang tersirat dan tersurat.


8 comments:

Dj Epoi said...

Dari kami Sekeluarga.....

Dj Epoi
Suked8787
Robocop
Spongebob
?

Ucapkan tima kaceh banyak2
Gua dah tau orang yang menggunakan PENA ( SYAbAR ) orangnya pumurah...)
Moga mendapat kebaikkan sebaliknya dari Allah .S.W.T

Terima Kasih Kak...!!!

MariaFaizal said...

Hmm very deep.But how true!
Couldn't agree more with P.Long.

*SiRibenMerah said...

wahhh..
sgt shahdu..
betsnya dia dapat baju baru..
byk nye sis..
erkk, kat I x de ke??
hhaahahahahaa=P~

SYAbAR said...

SiRibenMerah kalau nak kena kahwinlah dulu... SUDAH KAHWIN KA BELUM??????

Diamilikku said...

dia belum kawin lagi kak..tak yah layan dia..asyik bertukar2 bf jer kejenya...hahahahahhaha...

wah baju yg akak hadiahkan ada yang sama ngan baju alesha...so cute la this baby tido ngan tangan terangkat gitu...

adoyaiiii...tak sabar nak ada baby balik nih....

SYAbAR said...

jgn kata begitu kat adik... belum berjumpa sebab mencari yg terbaik tu....

Kira cantik la tu, anak2 bakal besan dah ada baju yg sama, apa lagi ON saja la

Naddiea said...

kak syabar,cute nyer baby.suci dan tulus muka baby kan.walaupun nadia nyer baby kecik lagi n baru 9 bulan hari ni.tp rindu muka dia masa awal2 baby dulu.huhuh...

SYAbAR said...

Jangan kata tulus dan sicu pada wajahnya... bau baby merupakan satu keharuman semulajdi yang sukar dicari