Thursday, January 29, 2009

SANTAPAN DARI AIR TANGAN ISTERI / IBU

Semalam dan hari ni, langsailah baki hutang nazarku. Alhamdulillah, sempurna nazarku untuk AMNI, AMAR DAN AIDA.

Sebut nama puasa, memang teringin nak makan ini dan itu. Dah lama sangat aku teringin nak makan nasi beriani dan ayam masak buah prune. Nasi beriani memang berlambak kat kedai mamak, tapi ayam masak buah prune nak cari mana? Siang-siang aku bagi tahu hubby, dinner nak masak menu tersebut dan minta CT sediakan semua bahan2.

Nak makan sedap punya pasal, buka puasa hanya beralaskan air, dinner lewat skit pun tak pa. Inilah hasilnya ......

Nasi Beriani Ayam

Ayam Masak Buah Prune

Kobis Goreng Kunyit

~ SANTAPAN DARI AIR TANGAN ISTERI /IBU MENGIKAT KASIH-SAYANG ANTARA AHLI KELUARGA ~

4 comments:

imine said...

sedapnyeee .. bismillah.

Diamilikku said...

betul kak...
santapan hasil air tangan memang mengikat kasih sayang...
harap kasih sayang ini akan berkekalan hingga ke akhirNya...

suked8787 said...

Pergh...terliur tgk ayam masak buah prune tu....

SYAbAR said...

AMNI esoknya bangun pagi tanya CT `Kakak! Nasi beriani ada lagi ka?', EKMAL kata `kuah ayam prune tu cam kat kedai mamak lah mama' Ha ha ha