Tuesday, January 13, 2009

DJ Epoi - JANGAN MARAH HAAAAA!!!!!!!!




Dj Epoi - FREE FOR PALASTINE -


Lu orang semua kenal mamat ni masa dah `toriam' kan!






Apa kata, kalau lu selisih dengan jejaka rock ini. Ala kenal ka siapa dia?

Tahniah suked8787, jaga Dj Epoi sampai jd double-tripple (XXL). Jangan tambah saiz lagi haaa!

Dj Epoi, kontrol sikit makan.

`Kesihatan Hak Milik Setiap Insan'

2 comments:

Dj Epoi said...

Hantu.kumbang btul.....hehehehehe

Waktu tu Orang tak pedulik kat Gua...
sekarang dah sebalik ader Suked...tu yg jadik camni tuhhhh....

gambow2 lama ni dianyer Value tinggi hooooooooo......

Zaman tuh....yg Suked buat Tak tidoq malam kahkahkahkah.....

suked8787 said...

Syabar : Suked jugak yg kena...Dj Epoi tu yg salah...bdn dia camtu sbb subcon asyik dok belanja mkn sedap2 sgt kt site...tp x pa, walaupun bdn dia SIHAT camtu tp Suked tetap sayang kt dia, terima dia seadanya (chewahhhhhhhhh)

Dj Epoi : Poyo ja awak ni...bila masa lak kita ni x leh tdoq terkenang2 gmbo awk yg comey lote tu...anyway, Dj Epoi tetap hensem n macho di mata Suked....kuang3x