Wednesday, June 10, 2009

TERIMA KASIH DJ EPOI

Tq bro Dj. Kami punya la seronok, buat kerja sampai malam. Pastu kami buat kenduri kecil sikit untuk tambah keberkatan.
Kami bakar 2 ekor ayam saja
Tapi rakyat yang datang seneru. Cukup pulak. Tu la berkata namanya
Abang ipar bro paling selera makan sebab ada ayam panggang, daging rebus, air asam tomato, sambal belacan ikan kembung terutamanya ulam jering, petai, pucuk paku dan kacang bendi

Alhamdulillah, rezeki kami Bro. Terima kasih dari kami warga PANGSAPURI DESA AWANA DAN ANGSANA

8 comments:

Dj Epoi said...

Salam.....

Buat semua....warga Pangsapuri Desa Awana & Angsana....

Gua dah dipilih olehnya untuk membantu rakan2 semua....disana...

Apalah sangat pertolongan Gua tuh!!!

Dj Epoi - Seronok bila dapat buat Orang Happy .....senyum korang adalah semangatku!!!

P/S - Bila nak... Gua.. datang untuk majlis POTONG RIBEN hehehhehehehe

Naz said...

bab yg paling seronok mesti la bab makan2 tu kan...

betul x??

Diamilikku said...

apasal la bro duduk kat KL..kalau kat aloq staq senang kami pun nak mintak tolong jugak kak min...heheheheheh

MariaFaizal said...

Dude...(American style :)
Menu sungguh mengancam jiwa-raga hamba. But most important, bakti yg disemai.Moga diberkati.Ameen...

TiNiE said...

pergh..ayaq asam tomato tu..teleyo seh...
sempena apa ni kakmin??

Naddiea said...

uisssh sedap betul daging cicah ayaq asam....ayam panggang pulak tu.huhuhu...jeles2..

echah_syed said...

daging rebus cicah air asam plus petai..aduiii meleleh ayaQ liuQ cheQ nooo :D

SYAbAR said...

Maaf, kawan2 semua. Saya baru sampai di Kedah pagi ni, tu sebab tak membalas komen2 anda semua. Ni pun masih letih lg....