Tuesday, April 14, 2009

SIAPA LEBIH JOWO?


Aku nak shopping pun tak senang, mamat baju merah ni dok panggil `Kak, cepat la mai ambil gambar kami ni!' Gelaran apa kita nak bagi kat mereka berdua ya! Rasa2nya siapa lebih `JOWO'nya.

15 comments:

echah_syed said...

kalo dj epoi sesat kat bandung mmg sah bole jadi jowo bandung..ekeke :p

amboi manja dia smpi ke bandung ye syabar.. :D

SYAbAR said...

Echah,
Adik pun sayang, abangpun sayang. kadng pening nak ikut mana satu?

rampage said...

Kak....Rampage rasa Epoi yg terover jadi mat JOWO....HEHEHEHE

p/s:jangan mara aaaaa Dj Epoi, Kak Syabar yg tanye.

Dj Epoi said...

Gua nyer muko!!!
Mukoooo Jowoooooo ker?

Yang sebelah Gua kut ....kui..kui...kui.....

SYAbAR said...

Sokong2 bro, JOWO SIAM

amirul said...

Salam Kak,
Sejujur2nya... Hubby akak nampak lebih jowonya... Epoi x sngat... hehe

SYAbAR said...

Amirul, mmg aku dah kata... hahaha

*SiRibenMerah said...

hikssssss..
a'ahh.. chenta hati akak lebih jowonya... hikhikhik =P~

SYAbAR said...

SiRibenMerah,
Dengan baju petak2nya, tu yg lebih jowonya..... hikhikhik

Diamilikku said...

betul lah kakkk...
abg sarjan lebih jowonya...
hurmm tapi bila gu ngan DJ Epoi nih..agak2 boleh kalahkan JOWO RANGERS di HOT FM tak???
diorang pun takleh seJOWO bro sarjan ngan BRo DJ...tul tak kak

SYAbAR said...

Tabik spring!!!!!! Sone

Dj Epoi said...

Ne.............noooooooooooo
Neeeeeeeeeeeee..Nooooooooo.....


Yeszaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Terserlah JowO Abg Surgent..

MariaFaizal said...

Sis,
This is so much FUN!
The most handsome looking 'Jowo' both of them :D

suked8787 said...

Kak Min...yg sorang tu JOWO Kulim...yg sorg lagi tu JOWO Aloq Setaq...hehehee

TiNiE said...

hahaha..jowo pun jowo la..
janji hepi sokmo!!!