Saturday, February 27, 2010

KAJOL JUMPA SHAH RUKH KHAN

Tajuk bukan main lagi!!!!! Actually nama si anak daranya SITI SALHAH.... tp aku selesa panggil dia Kajol sebab muka imbas2 hindustan gitu. Dulu cikeding je, tapi sejak kerja dan bertemu pasangan pak polisi ni muka dah penuh. Jaga elok2 lepas ni Kajol.... SELAMAT PENGANTIN BARU.... doaku semoga rumahtangga yang dibina sentiasa dalam keberkatan Ilahi.

Jaga elok2 SRK made in Kelantan ni....
Kalau kat atas tu KAJOL & SRK yang kat bawah tu

jeng
jeng
jeng

JUHI CAWLA & KAMAL HASSAN.... hahaha
Yang bersongkok tu la boyfriend aku.... hari2 tak dengar suara dia tak sah. Tak nampak bayang dia tak senang hati. Pi memana mesti kena bg tau, tp yg dok sebelah dia tak jeles pun. Mana nak jelesnya..... siang hari hanya kami bertiga.... CEO, aku dan dia.

AZHAR & KAK SAL, best no ada anak dara ramai. Muka macam hindustan, cepat jodohnya... 3 tahun berturut2 jemput kami makan kenduri... terima kasih.

4 comments:

echah_syed said...

juhi cawla & kamal hasan ekk :)

phewitttttttt..!

Idalara said...

a'ah..betullah mcm kajol..very cun gitu...muga2 pasangan pengantin baru yg sepadan ini berkekalan hingga akhir hayat..

apa kurangnya yg kat bawah tu mcm juhi cawla...ke mana tumpahnya kuah klau bukan ke pinggan ek..

@cu SaYaNg said...

ensem nye kamal hassan tu..
tapi kak syabar nmpk mcm karisma kapoor aaa...hehheee

Diamilikku said...

wahhhh baju n langsir baru yer ini blog...lama sungguh tak singgah..bz keje n bz menguruskan badan kak...hehehehhehehe......