Thursday, November 19, 2009

UTUSAN MALAYSIA 191109 SINOPSIS ~DRAMA DAPUR~

~DRAMA DAPUR~ punya tarikan.... bukan sekadar tarikan jalan ceritanya, pastinya juga kerana pelakon utamanya iaitu ZIZAN NIN.

Terpampang di dada akhbar Utusan Malaysia hari ini. Sila klik link di bawah untuk membaca sinopsis drama yang lokasi penggambarannya di `Rumahku Syurgaku'

Utusan Malaysia Online - Hiburan

7 comments:

unlisted_one said...

Salam kak,

Mcm best citer ni kak.. Cerita komedi ke kak? hehe..

SYAbAR said...

Taklah... citer kekeluargaan

Eshah said...

Dek nak tengok dapur kena lah sekang mata sebab lewat juga tayang nya. mcmnya pun cantik le ruangan dapur Min. Tak rugi ke mug pecah?

SYAbAR said...

Mak Ndak,
Tak ada ruginya sbb cawan tu milik produksi drama

Idalara said...

salam sybar@min
wah..shooting kt rumah syabar ke..smlm ida tk bpe perasan..td bila tguk semula baru perasan...nak tguk tp lewat sgt...tp dah tahu serba sedikit ok lah gak..

s h u said...

wah kak, lama shu x join. dah byk berubah. tahniah lah yer. isnin ni kena tgk ni. umah akak masuk tv. pewitt..
.
nanti kak bg id YM yer. blog shu tgk renovate.

SYAbAR said...

shu, yasmin_azura@yahoo.com.sg