Tuesday, November 10, 2009

EPISOD 1 ~ DRAMA DAPUR ~

Alhamdulillah.. tepat 0000hrs 10 November 2009, drama yg sekian lama ditunggu siarannya akhirnya keudara juga. Hanya aku dan suami menjadi penunggu setia kerana anak2 dah tak tertahan mata.

Bukan untuk mendabik dada... setelah 17 tahun berumahtangga, aku dan suami puas melihat `rumahku syurgaku' tersergam indah di layar. Inilah berkat kesabaran... bermula dari menyewa bilik kecil sewaktuku jejakkan kaki di kotaraya ini 20 tahun yang lalu, kini aku mampu tersenyum melihat hasil keringat sendiri.

Aku gembira, aku bahagia ........ Terima kasih my darl hubby, payung hidupku. Terima kasih adikku Anuar (SAIFUL Warisan Kreatif) yg memenuhi sebahagian citarasa impian kediamanku. Terima kasih RTM terutamanya Uji, Wani, Farah & Zamani yang memilih rumahku sebagai lokasi penggambaran.

Kita tunggu sambungannya minggu depan.......

p/s kepada pelakon2 terutamanya krew produksi.... anda semua hebat dimataku. So far so good, you are welcome for another shooting but tunggu dulu transformasi internal design `Deco Bersama Dj Epoi' sebelum next shooting.

14 comments:

Diamilikku said...

kenapa la siarannya lambat sangat kak..huhuhuh...tak tertahan mata menunggu..plus semalam tetamu ramai mai umah nak jumpa abah n bonda sebelum berangkat lusa...

SYAbAR said...

nak buat camna dik.. tu dah kira baguih nak dibandingkan dgn drama2 lain yg que tgu giliran.. maklumlah semua rancangan berbentuk hiburan yg dijadualkan di TV1 nak ditayangkan semuanya hanya di TV2

hazlin said...

salam,
tu peti ais syabar ke?

SYAbAR said...

ya la cikgu.... PADAT!!!! sebab tuan dia rajin masak, hahaha

Mrs Zamzuri said...

i love zizan!!!!

doakan rumahtangga along sebahagia aunty ya!

SYAbAR said...

along, sentiasa yakin kebahagiaan itu hakmilik kekal kita dan pasangan. Untuk mengecap kebahagiaan hakiki, di dalamnya pasti terselit duri2 pahit getir kehidupan berumahtangga yang mematangkan kita sekiranya kita melalui dgn fikiran yang terbuka dan penuh kesabaran....

puteri wani said...

kak min tgk citer ker, ambik gambar semua shot dalam citer.. hehhehheh..anyway klass la umah kak min.. lepas nie bleh la buat shooting lagi... heheheh

tq

SYAbAR said...

puteri wani,

memenuhi permintaan hubby dik... sbb dia dok ulang-alik masuk bilik kecil, sakit perut sampai la ni lepas pekena makanan kedai mamak

TiNiE said...

adoi, jenuhla tahan mata nak tggu drama ni kakmin...
tapi, dari pics kakmin tu pun dah puas dah tgk...halu zizan nin!!!

SYAbAR said...

Tinie,
Ni mesti kes tertido juga ni... hehehe

Naz said...

saya x dan nak tengok la kak. x per, saya tunggu minggu depan pulak. lawa rumah kak Min...

Intan said...

Wooo "glam-glam" lah mak chaq la nie ye ;)

SYAbAR said...

Naz, JANGAN TIDUR LAGI

SYAbAR said...

Intan, dah tua2 baru nak GLAM....