Friday, November 13, 2009

HANTAM SAJALAH LABU.....

Nasib baik bukan ronda2 shopping complex.....

17 comments:

Idalara said...

cantik kasut2...:))
kalu tgh nak g keja atau g kenduri kena mcmtu alamatlah patah balik..

SYAbAR said...

tak tau nak kata la Ida... baik tak baik, singgah kedai beli kasut baru.. hahaha

nanae said...

salam..kak
Lawa kasut hi...hi..

SYAbAR said...

nanae, lawa kau kata! dah jd caca-marba...

Diamilikku said...

uish...awat jadi mcm tu kak min..kelam kabut pasai pa???

SYAbAR said...

kelam kabut tak juga.... kepala hari ni high sejak bgn tidur

Naz said...

mcm mana pulak boleh tersalah sarung ni kak Min??? hehehehe

Intan said...

Adeiii lawak tul lah wakaka...nie fening pasai pa lak mak chaq :)

suked8787 said...

Kahhhh..."ayu" gitu. Awat pkai kasut sebelah lain2...fenin ka...tp ok gak. Nmpk kreatif n xclusive....hahahaha kreatif la sgt...

MariaFaizal said...

kih kih kih..this one really makes me smile widely... he he he

Have a wonderful weekend sis!

SYAbAR said...

Naz, ni la bahana byk koleksi bawah meja opis tu, height heel sama, tu yg tak perasan pakai kasut lain2

SYAbAR said...

Intan, pening tak dak pasal... nak kata mengandung lg tak mungkin dah.. hahaha

SYAbAR said...

Suked, kitakan kreatif selalu...

SYAbAR said...

Maria, u too... enjoy ur weekend dear

rampage said...

Kak oooo Kak....awat jadi lagu tu, Banyak sangat kasut la ni, dak pon rushing nak gi mana2 ni...hehehhe

SYAbAR said...

Joe.. akan sendiri tak dak jawapan, tot2 nampak sebelah lain sebelah lain..

Joe, camna mau jumpa you.... nak pulangkan tuppeware la

echah_syed said...

selalu baby baru dapat kaki yg buat mcm gini heheh.. :p