Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, October 22, 2009

MESEJ KETUA PEGAWAI OPERASI (COO)

Bukan main power punya tajuk tu!!!!! Bila lagi nak berangan, harapkan kedudukan sekarang sampai pencen pun tak mungkin pegang jawatan ni.... Time nilah nak merasa kan! Dalam melaksanakan projek Aidilfitri 1 Malaysia ni, Kak SYAbARlah COO merangkap Ketua Pegawai Kewangan (CFO). Ayahmama Penaung Projek dan Abg Sarjan sebagai Penasihat.

Selaku orang yang memegang tampuk pengurusan ..... cewahh!!! COO/CFO nak ucapkan syabas pada semua AJK terlibat. Anda telah menjalankan tugas dgn cemerlang. Bermula dari urusan penyediaan hinggalah selepas berakhir majlis, semuanya in control mengikut perancangan tanpa sebarang masalah.

Hanya tetamu yang terkandas dalam perjalanan ke majlis saja yang sering mengganggu COO/CFO. Syabas kepada runner NAZIM, NAIM & HAKIM yang memandu arah tetamu, ulang-alik motor dengan manis muka.

Oh! Ya! kita mendapat diskaun RM50 bg sewaan khemah. Wang tersebut telah digunakan untuk membiayai upah dobi alas meja. Perbelanjaan kita terkawal... masih di dalam bajet.

Tahniah! Tahniah! Tahniah!!!!! Pasukan Kebanggaanku. Dengan senyuman manis dari COO/CFO dan Penasihat @ Tuan Tanah Kedaung... kami berdua dengan bangganya menwar2kan bahawa projek ini dengan RASMINYA DITUTUP.

kredit tu Cham Nam, Pramot's husband for this lovely picca

Ampun dan maaf dari kami berdua atas sebarang kekhilafan
Jumpa lg 3-4 tahun akan datang.......

2 comments:

Diamilikku said...

ayooo..tiga tahun akan datang lambat lagi ooo...hurmmm...tak merasa la open house kak syabar yang meriah2

MamaVogue said...

Caya la...COO/CFO. Apa yang penting kerjasama.