Friday, April 16, 2010

KOMEN BEN ASHAARI

Alhamdulillah, pagi Jumaat yang berkat, BEN ASHAARI menjelajah blog SEPUTIH SEHARUM MELUR ini. Waduh! Waduh! BEN! BEN! mengaku dia Putih dan Harum gitu..... hahaha (dalam foto memang nampak putih pun, Wangi! Hanya orang rumah sendiri yang punya jawapan kan BEN!) Akak suka pengakuan itu, biar nilai positif sentiasa ada dalam diri kita.

Cayalah BEN.... `Gimme Pai' seperti yang dibuat anak buahku Afiq Safwan. Terima kasih daun keladi, ada masa jelajahlah lagi blog ini. Semoga semangat ukhwah yang terbina berterusan di dalam keharmonian.

Inilah pandangan jejaka ini....
Perghhhhhhhhhhhhhh ... sat nak baca sekali lagi ... SEPUTIH ( cam aku ) SEHARUM ( cam aku gak ) MELUR ( ni tak ..aku cam bunga kasturi ..hahaha ) ... mmg best ... mesti jiwang jiwang neehh ... sat nak p tengok ..

Perghh .. English style ... kalah blog aku .. blog aku Red Indian style woo ...

" Blog ini tercetus apabila anak2ku dan anak2 buahku mula bertanya akan anggota2 keluarga kami, `siapa mereka? bila lahir? lahir kat mana? dan sebagainya. Maka pada 2 Disember 2008, segmen penceritaan di dalam blog ini didahului dan didedikasikan untuk kedua ibubapaku di bawah entri SALASILAH -Tanpa Mereka Tidalah Aku disusuli entri2 seterusnya, pengenalan adik2ku dan ahli keluarganya dari kacamata seorang kakak. Harapanku, masa mendatang, mudahlah nanti si kecil generasi kami mengenali mereka yang di atas. "

Emm.. panjang lagi ceritanya .. g masuk n jelajah sendiri ek .. berbaloi baloi gitu .. Jom JELAJAH BLOG IBU : SEPUTIH SEHARUM MELUR

No comments: