Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, March 26, 2010

DADIH EPOI 8787

Memang betul2 terkejut bila terbaca entri dan menerima pujian dari Nanae (http://salamdaripuncak.blogspot.com/). Alhamdulillah, jika air tangan Kak SYAbAR berjaya tawan selera Nanae-Darwis serta tetamu2 majlis mereka.

Dah 5 tahun usia dadih ini.... dari tak punya nama, sehinggalah dinamakan DADIH EPOI 8787. Terima kasih Dj Epoi kerana memberi sedikit ruang meja untuk memasarkan dadih ini sepanjang bulan puasa di Pasar Ramadhan Taman Tenaga.

Sebenarnya Kak SYAbAR bukan all out pasarkan dadih ini . Maklumkan kita punya kerjaya hakiki, so sentiasa kena ikut kelapangan masa. Kalau yg menempah, bagi tau awal2, insyaAllah Kak SYAbAR usahakan juga membuatnya.

Sekali lagi, terima kasih kepada Nanae-Darwish dan mereka2 yang telah menempah DADIH EPOI 8787 selama ini. Semoga dadih ini terus memikat hati penjamu selera dengan KESEGARAN, KUALTI & KHASIATnya.


Salam..........
Hari ni nanae nak cerita mengenai dadih yang paling best nanae pernah makan dan rasa.Semua orang boleh buat dadih tapi tak sama dengan dadih yang satu ni.Memang marvelous.Mula-mula diperkenalkan dgn dadih ni semasa dj epoi and family naik ke fraser.

Memang betul-betul sedap.Sampaikan suami nanae, darwis,mak,adik-beradik nanae yang tak makan dadih pun boleh jadi suka dan jatuh hati pada si dadih ni.Kuat betul penangan si dadih ni.
Jadi nak berkongsi dengan adik-beradik yang lain,nanae pun order la dadih 200 bekas ada perisa durian,laici,milo dan jagung untuk kenduri akad nikah adik ipar nanae(tapi bayar utk 150 je,lagi 50 tuan dadih tumpang semasa kenduri.tq kak min).

Semasa kenduri, letak je si dadih,terus kena sapu.tak sampai dalam1 jam dah habis licin.Anak-anak buah sampai tercari-cari lagi.Bukan nanae nak bodek kat Kak Min tapi memang sedap sangat dadih dia ni.......

Kepada teman-teman yang teringin nak cuba dadih ni utk makan sendiri ke,untuk majlis birthday anak ke boleh la hubungi Kak Min dari blog http://warisanayahbonda.blogspot.com/.Kak Min merupakan kakak kepada Dj Epoi.

ni la taukeh dadih Kak Min @ Kak Syabar

4 comments:

nanae said...

salam kak min.
bukan nak bodek tapi kenyataan yg dadih kak min memang sedap sangat.

♥MAMASYAZA♥ said...

wah...sedap ekk dadih tu...terliur...nasib baik jauh..kalo dekat teringin gak nak merasanye

Darling Pya said...

comel nye pembuat dadih tu...hehehee

** Perfect Love ** said...

waaa maju dna terus maju hehe