Wednesday, May 12, 2010

SENTUHAN PROFESSIONAL

Ceritanya camni....

Tengah dok syok2 suruh member ofis tolong tangkap gambar `couple panas' ni, ceewahhh!!!! tetiba datang seorang lelaki kata `Kak2, duduk balik, duduk balik. Saya nak ambil gambar'.

Ada mata rupanya yang melihat aksi kami. Kita pun `OK dik, OK dik. Cepat skit orang tengah que nak ambil gambar dengan kereta BOND ni'. Habis saja, `Dik, minta nombor telefon, nanti nak minta gambar'. Ni bisnes kad saya kak. OK nanti akak calling2 kau ya!

Masuk balik ballroom, tengok kad, rupanya budak lelaki ni freelance professional photographer. Memang tak sabor la nak tengok sentuhan kerja dia. Hari ini, dapatlah foto tu. Siap combine dgn gambar member ofis lagi. Bila masa kau snap gambar ni dik, akak tak perasan pun.

Apa2 pun, I LIKE sgt2 foto ni sebab ni la julung2 kalinya akak pi Group Awards Nite selama kerja dgn TM ni dik. Entah camna tahun ni terasa nak pi. Aura James Bond tu kot rasanya dan aura akak dgn abang berjaya menarik minat kau untuk datang ambil gambar kami. Terima kasih.

So sapa2 yang berhajat nak dapatkan perkhidmatan professional photographer ni, lihatlah hasil sentuhannya di blog http://kingfotoz.blogspot.com

Lebih senang, hubungi terus empunya badan KHAZRAZ ASWADI, 013 363 7480 atau email ke kingfotoz@yahoo.com.

3 comments:

Idalara said...

Salam
wah..betul2 cunlah hasil keja org pro ni kan...gitulah klu dah pro..

@cu SaYaNg said...

memang cantik...bertambah cantik lagi bila model dalam gambar tu cantik.. ;-)

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL